حنیر

احسان میرحسینی

حنیر

احسان میرحسینی

شور زندگی

 

 رنگ و روغن روی حصیر

نظرات 17 + ارسال نظر
رحیمیان چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.hanir.blogsky.com

احسان عزیز سلام
خیلی خوشحال بودوم از وبت.
بازم تبریک و آرزوی خاشی.
پایدار باشید.

تشکر.شماهم موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام
امیدوارم موفق باشی.

مرسی.

اپی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ب.ظ http://Api-Nowrozi.blogsky.com

مبارک...موفق...مستدام

مرسی.پیروز باشی

خلیل مؤیدی پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ http://antigon.blogsky.com

دستت از حنیرون صد من گل ایشه ...
خوش وقتم که اینجا دیدمت ...

مرسی.خلیل جان

مهدی شیرمحمدی پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ق.ظ

چاکریییییییییییییییییی۰۰۰۰۰۰۰م

مبارک باشه۰باورکن خیلی خوشحال شدم

مرسی مهدی جان.موفق باشی

فرح امینی پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام احسان
این ماهیا کجا میرن...؟

سلام.به هران کجا که باشد.جزازاین سرا ...

صفا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام مبارک باشه
با آرزوی موفقیت برای شما

مرسی.موفق باشی

فائزه محسنی پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:51 ب.ظ http://faezemohseni.blogsky.com

سلام.مبارکن.شیرینی.با با شیرین نشاط.حنیر.مه دگه حرفی برای گفتن امنین.موفق بشی

سلام.مرسی.توهم موفق بشی.شیرنی هم...

رزیتا جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام خیلی خوشحال شدم امیدوارم کارت با استقبال روبه رو بشه.

مرسی.شماهم موفق باشی

محمد زحمتکش جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام احسان جان خیلی خوشحالم برای معرفی خودت این روش رو انتخاب کردی .منتظر آثار زیباتم شاد و موفق باشی

سلام .محمد جان مرسی.موفق باشی

سارا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام چوک خاله خوشحال بودم بالاخره به کلثوم ات گه.هر موقع دلی واضح حنیر بو (کلثوم)خوم اتام.
احسان جان موفق باشی.منتظربقیه کاراتم.

سلام.دوغ=کلسیم=کلثوم.اردبیل...

فروغ شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 ب.ظ

من می دونم که دریا اشک ماهیاست
چه طوری میشه اینقدر گریه کرد؟

شهرزاد زارعی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ

آقا احسان همیشه برات آرزوی موفقیت می کنم . و از اینکه شور و شوق جوانی در تو موج می زنه خوشحالم .

ی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ

سید صیاد نبوی پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ

دوست خوب و ماهم سلام تبریک ما رو پذیرا باش
خوشحال شدم.
سعادت گرچه بیرنگ است / ارادت همچنان باقیست روزهای خوبی برات آرزو میکنم ( خیلی بیادتیم داداش) ایام مستدام

سلام مرسی. سید جان موفق باشید منم روزهای خوبی برات آرزو میکنم .

امیر نعیمی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام احسان آقا
من توی ایستگاه مترو با شما آشنا شدم .اگه یادت باشه برای امتحان گزینش اومده بودی تهران . منو از برنامه هات مطلع کن.
موفق باشی.

ververehgis شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ http://ververehgis.wordpress.com

عکساتو کجا آپلود می کنی ؟
چرا بالا نمیاد این عکسا ؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد